lördag 15 augusti 2009

Thailändska tjejer kan inte dricka lika mycket som svenska tjejer.

Det är bara att konstatera. Igår fick jag vara fyllechaffis. Det var min flickvän som bestämde sig för att gå ut med ett par svenska tjejer ifrån hennes jobb, deras mål var att göra staden(Stockholm) osäker.

Jag hämtade upp dom vid svampen i stureplan klockan 5 på morgonen. Min flickvän var i uruselt skick. Medans dem svenska tjejerna som hon hade varit ute med var i topp skick. Det vara bara att skjutsa och se glad ut. Idag så var det fuktansvärt svullna fötter för tjejen och riktigt backis.

Jag fick gå ner och köpa lite sushi och en cola för att få henne på fötterna igen. Sedan skulle det youtubas en del och tittas på topgear.

Jag väntar fortfarande i skrivande stund 16.30 på att hon skall resa sig ifrån soffan och åka till Thaimarket för att handla lite käk. Men det lär ju bli en väntan, bara för att konstatera att dem har stängt. Skall även handla lite "mjärdar". Eftersom nästa helg så skall vi ut och fiska kräfter....

Hur får man fart i en backfull thailändska?

4 kommentarer:

  1. :-) det är nog idividuellt... min erfarenhet är tvärtom... att de kan dricka ordentligt med sprit....

    SvaraRadera
  2. Det bästa sätt att ta en hink full med vatten och kastar på henne.( skoja bara). Ja du! som jag vet att! I första hand, låt henne sova ungefär 5-6 timmar, efter det.
    Du kan väcka henne att hon går duscha. sen kan du fixa en tallrik citron med salt och ett glas vin eller öl, inte mer, till henne.
    Lycka till!

    SvaraRadera
  3. anonym det är klart att det är individuellt. Men generellt sätt så har jag tyvärr sett att thaitjejer inte klarar av lika mycket sprit både på gott och ont. Och det är inte så konstigt min flickvän är 1,56 och hennes tjejkompisar är närmare 1,80 och dom väger typ 50% mer än henne. Det har ju en naturlig förklaring.

    thaitjej hade jag slängt vatten på henne så hade jag antagligen vaknat upp en dag utan "ja du vet vad". Vill inte ta en sådan risk.

    MVH Ronoh

    SvaraRadera
  4. Har ingen erfarenhet av det, min tjej dricker max en cider när hon festar lös och det blir hon inte dålig av.

    SvaraRadera