söndag 6 september 2009

Mormor till ronoh följer med till Thailand!

Myggornas bästa vän?

Min mormor kommer att följa med mig och min flickvän till Thailand i 3 veckor. Det kommer att bli spännande för henne att se Thailand första gången i sitt liv, och jag tror att hon behöver komma iväg ett tag ifrån vardagstristessen här hemma i Sverige.

Tyvär kan inte min morfar följa med eftersom han mår alldelles för dåligt för att orka med denna typ av resa. Min mormor som är över 70 år men hon har däremot en del krut kvar i kroppen och knoppen. Hon har bestämt sig för att komma med, och hon har till och med köpt en liten ryggsäck och handsprit för hon är lite orolig för att bli sjuk när hon kommer ner..

Vad tror ni hon skulle uppskatta att se när hon kommer ner till Thailand för första gången?

Hon är som sagt över 70 år så jag tror inte att fullmoonparty är något för henne, men vem vet?

1 kommentar:

  1. Jag tror hon uppskattar lugn strand, bra bok och kanske besöka en skybar i Bangkok!

    SvaraRadera