fredag 21 oktober 2011

Ännu en dag i Issanbyn


Den här bilen får dugga än så länge, huvudsaken är att man inte dör ifall man krockar.

En affish som var utanför rummet vi fick massage på, jag tror det även har sjukgymnastik där.


Flickvännen får massage av den enögda massörskan.


Så här såg vårdcentralen ut.

Har idag besökt den lokala vårdcentralen. De fanns två kvinnor där som är duktiga på thai massage så jag gick ditt för att få lite massage. Den ena kvinnan hade bara ett öga och hon masserade min flickvän den andra hade två ögon och hon masserade mig.

Jag vet inte om det är något speciellt för just mig men jag blir alltid så pissnödig efter jag har fått massage. Jag fick springa till toan för att pissa direkt efter jag fått massage.

Vi har även införskaffat ett fordon så man kan ta sig fram här i Thailand utan att behöva låna svärföräldrarnas bil.

Efter att gått på begravningar och sett alldelles för många trafik olyckor så bestämde vi oss för att köpa en bil med 8 airbag. Den går även på E85 om man vill, annars går det lika bra att tanka med vanlig bensin.

Det är flexifuel.

Vi har än så länge inte blivit drabbade av några översvämningar då vi bor på en platå, Det är mest Bangkok och andra tätorter som drabbas av översvämningarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar