lördag 4 april 2009

Lite om mig själv.

Jag är en arbetsnarkoman med mål att en dag kunna bosätta mig i thailand och tillsammans med min sambo ta hand om hennes åldrande föräldrar. Jag jobbar i princip varje dag eftersom jag har två jobb. Dock är mina två jobb placerad så pass nära att jag kan gå från det ena jobbet till det andra på ungefär 5 min. Jag hoppas att inom lite mindre än ett år kunna spara ihop till en liten etta i bangkok.Förhoppningsvis kommer vi att kunna hyra ut lägenheten till någon i behov under ett år. Ungefär ett år efter att vi har köpt lägenheten hoppas jag och min sambo att kunna påbörja byggnationen av ett hus i min sambos hemstad Si saket.... Som ni kanske märker så har jag inte skrivit någonting om mina hobbys. En sann arbetsnarkoman har inga hobbys. Men om han har tur så kan han laga en shysst middag till sin flickvän eller slänga in en dunder fylla ungefär en gång per månad. Inann jag vart arbetsnarkoman så ägnade jag mycket tid till att lära mig spela gitarr och umgås men mina vänner. Jag har alltid gillat musik och ja, jag tycker faktisk om en del thai musik.





2 kommentarer:

  1. Tjena.. du låter lika från vettet som mig eller ska jag säga sansad... du har kommit lite längre än mig men jag är på väg i samma riktning. kul att se att man inte är ensam när man sitter och gräver ner sig i sin sunkiga lägenhet och längtar efter sin älskling.

    Mvh. Micke

    SvaraRadera
  2. Tack jag hoppas att det löser sig.

    SvaraRadera