måndag 11 januari 2010

Ronoh omskolar sig till konstnär



Jag och min flickvän går just nu 11 kurser i kroppskonst. Fast jag valde att bara gå henna målning och kroppsmålning. Medan min flickvän valde att gå nagelkurs.

Prislappen ligger totalt på 12900 baht och kursen gäller så länge vi orkar. Meningen är att man skall bli yrkesutövare när kursen är slut. Jag vet inte vad behovet är för kroppsmåleri i Sverige. Men min flickvän är inne på att starta en firma inom nagelkonst.

Den som lever får se.

Vi befinner oss tillsvidare i Bangkok. Tanken är väl att vi skall lära oss så mycket som möjligt på 14 dagar och sedan åka upp till Sisaket.

Den som vill få en gratis henna tatuering kan höra av er på e-mail: ronoh1@hotmail.com

Jag och flickvänen bor i ett radhus i Lad phrao tillsammans med en gammal klasskompis till henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar