söndag 17 januari 2010

Vistelsen i Bangkok fortlöpper


Eftersom min flickvän har bott och arbetat i Bangkok större delen av sitt liv så finns det en hel del personer som vill träffa henne, och inte minst farang pojken som hon har dragit med sig.



Det blir oftast att man sitter och käkar tillsammans och tar ett par bärs. Dem flesta är bekanta ifrån universitetet och kan prata engelska. Det är underbart att vara med dessa människor eftersom dem är så genom ärliga och jag har aldrig stött på någon av dessa med dold agenda.


Jag har även lyckats skämma ut mig igen vid karaokemaskinen. Ni som har hört en pojke vid målbrottet... så blir min röst vid hög ton och en hel del öl.

Jag slänger även upp en bild på min första henna tatuering eller vad man kan kalla det....

Utbildning är avklarad och jag håller nu på med kroppsmålning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar