onsdag 7 september 2011

Har anlänt i Thailand



Bilden är tagen ifrån en marknad i sverige där en thailändska som odlar hennes egna thailändksa gronsaker har sålt ingerfär bland annat.




Jag har anlänt till Thailand. Faktiskt har jag redan befunnit mig i Thailand under snart 2 veckors tid.


Det finns ganska roliga saker att berätta. Men jag kommer så fort jag internet att uppdatera med ca 5 till 6 nya inlägg.

Mitt internet modem var tvungen att beställas ifrån Khorat och det kommer ta ca 1 vecka thailändsk tid vilket betyder att det tar minst 2 veckor.

Jag trivs här nere och har registrerat mig på kursen jag ska studera. Tyvärr har en släktning tillsammans med 2 andra personer omkommit i natt på grund av moped olycka. Ska återkomma om det snart. Vi håller på och pratar när och hur vi ska ta oss till begravningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar