onsdag 29 juli 2009

En arg thailändsk kvinna, ska man vara orolig?

Jag har precis lagt upp ett video fält till höger om inlägget. Video klippen är ifrån youtube och handlar om thailändska kvinnor som klipper eller skär av penisen på deras män. Det är vanligt i Thailand. Det var min flickvän som visade mig videoklippet första gången. Bör jag vara rädd?

Det leendet som min flickvän gav mig när hon hade visat filmen var ganska läskigt. Man skulle nästa kunna tro att möjligheten finns att man en dag vaknar med avsaknaden av denna kroppsdel.

Det verkar som att dem männen som blivit av med denna kroppsdel har vänsterprasslat för mycket. Kan ju vara att kvinnan i frågan vill framföra att det är slut på det.

Ganska läskigt tycker jag. Någon som känt sig orolig för detta någon gång?

Kanske kan detta öppna en dörr in i ladyboy världen? Vem vet vilka möjligheter som väntar på andra sidan.

7 kommentarer:

  1. oh yeahhh!! you should be worry baby!!..it's most dangerous thing can happend ever..LoLL

    don't make me angry babyy..mwahhhhhhh

    SvaraRadera
  2. hmmm i should be more careful so i dont end up in ladyboy mode.

    hehe

    SvaraRadera
  3. Hahaha inte behöver du vara orolig du älskar ju din flickvän och behöver ingen mianoj

    SvaraRadera
  4. Ja.. det finns överallt, inte bara i Thailand, men i Thailand finns det mer än ni tror. En del som har tur kan få tillbaka men TÄNK!!!! Om man inte får tillbaka...
    Hela livet förstör..
    Sån här.. man ska akta för..

    SvaraRadera
  5. Hej Thai tjej

    Jag håller med om det du säger.

    Man kanske borde uppfinna en skyddgrej för att skydda männens ägodelar. Men det måste vara jobbigt att gå runt med skydd hela tiden.

    Man skall helt klart ta det försiktigt. Läsa av med sin flickvän eller fru ifall hon är argare än vanligt. Det kan ju heta till riktigt ordentligt. Som dom säger i filmen, att döda är inte tillräckligt, dom måste skära av den för att låta honom lida resten av livet.

    SvaraRadera
  6. Ofta gör dom väl så för att dom inte har rätten att skilja sig. Han kan springa runt och vara otrogen hur mycket han vill medans hon bara kan sitta och titta på.

    SvaraRadera
  7. Hej Jiannis, Det är kanske ett alternativ till payback. Enligt min flickvän så har den nya generationen thailändskor börjat vara otrogna tillbaka mot sina män.

    Det skulle nog jag tycka var bättre än att hon skulle kapa av åderpålen när man ligger och drönar.

    SvaraRadera