söndag 12 juli 2009

Säg att du har HIV


Jag snackade lite med tjejen häromdagen. Angående en äldre man som håller på och förföljer damerna på jobbet(speciellt dom med Thailändskt ursprung). Jag sa till min flickvän att hon borde säga att hon är en ladyboy, för att han skall bli lite avtänd. Det var då som tjejen släppte bomben:

-Jag kanske borde säga att jag har HIV?(sa tjejen)
-Japp det borde nog duga, hehe (sa jag)

Hoppas det fungerar eftersom nästa gång han kommer upp till tjejerna bakifrån och viskar i deras öron så kommer min flickvän garanterat säga att hon har HIV.

Kanske är en bra replik. Kan ju hända att alla tjejerna börjar köra med den. Det värsta skulle vara ifall han senare sprider ryktet och folk slutar äta där på grund av att dem är rädda för HIV risken. Folk resonerar rätt så underligt när det kommer till denna sjukdom. Skulle nog vara bra att bli av med förföljaren iallfall.

Men tänk om han säger att han har HIV också.?

Han är ju ändå 90 år, han kommer ju inte behöva oroa sig över att dö utav sjukdomen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar